22 Ağustos 2009 Cumartesi

sandıktan çıkımış gibi film: düş gezginleri








durdum durdum bugün izledim "Düş Gezginleri"ni.Film bir Atıf Yılmaz filmi ve 92 yapım.
9o'lı yıllarda oldukça ses getirmiş.
çünkü film enteresan biçimde cüretkar..
çünkü eşcinsel sahnelere sahip
çünkü Lale Mansur ve Meral Oğuz oynamış
çünkü o yıllarda her şey şimdiki gibi vıcık vıcık edilmemiş
çünkü o koşullarda bile bize durumu anlatabilmiş.....

filmden bir replik :mecbur olduğu için Fahişelik yapan Anjelik (L.Mansur) para için zengin arkadaşı ile yatan doktor sevgilisi Meral Oğuz'a dior ki " hangimiz daha orospu?

filmde yeni bi film daha keşfettim. "LA Grande Bouffet" büyük tıkınma diye çevrilmiş.Bu çok ilginç bir şekilde bulup izlemeyi planlıyorum.
4 adam bi eve kapanıp her dakika güzel yemeklerden tıka basa yiyerek ölmeye çabalıyorlar..
seks yaparken ya da orgazm olurken yiyen insanlardan bahsediyorum.
film 73 yapımı bakalım bulabilecek miyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder